Et salg er ikke bare et salg – det er en kombination af mange faktorer, såsom korrekt prissætning, en forståelse af, hvilken værdi dit produkt eller ydelse har for dine kunder, og hvordan du så efterfølgende bedst formulerer og sælger denne værdi. Ikke mindst er en realistisk ambitionsplan samt rigtig prioritering og implementering af salg i din virksomheds hverdag lige så vigtigt.
På denne workshop vil Kim Komdrup, Kombination ApS, der har hjulpet flere hundrede virksomheder med forretningsudvikling, marketing og salg, give praktiske råd og konkrete strategier til, hvordan du kan udvikle din salgsstrategi.
Oplægget vil komme ind på:
- Hvordan du lægger en realistisk ambitionsplan for din virksomhed.
- Hvordan du skaffer og kommer i kontakt med potentielle kunder.
- Hvordan du lukker et salg, og hvilke købssignaler du skal være opmærksom på, så du ikke får snakket dig ud af en ordre igen.
- Vigtigheden af et salgs- og likviditetsbudget samt tips og tricks til, hvordan du lægger det.
- Hvordan du prissætter dit produkt/din ydelse ud fra den værdi, det skaber for dine kunder.
- Hvordan du lægger en strategi for salg, der holder i en travl hverdag.
Om oplægsholderen:
Kim Komdrup fra Kombination ApS har mere end 25 års erfaring inden for forretningsudvikling, salg og eksekvering. Derudover har han skabt to succesfulde virksomheder som iværksætter og sidder i flere bestyrelser, såsom Aalborg Karneval og diverse advisory boards.
Workshoppen laves i samarbejde med IværksætterDanmark.