Google Search Console (GSC) er et af de vigtigste – og mest oversete – værktøjer, når det kommer til at forstå, hvordan din hjemmeside performer i Googles søgeresultater.
Med GSC får du adgang til uvurderlig data om, hvordan folk finder dig, hvilke søgeord du vises på, og hvordan din hjemmeside teknisk set klarer sig i Googles øjne, samt indsigt i potentialet.
På workshoppen dykker vi ned i:
- Hvad Google Search Console er, og hvorfor det er essentielt for din digitale synlighed
- Hvordan du bruger det i praksis – fra opsætning til daglig brug
- Hvilke data du skal holde øje med, og hvordan du bruger dem aktivt i din markedsføring
- Typiske fejl og tekniske problemer, GSC kan hjælpe dig med at identificere og rette
Uanset om du er nybegynder eller bare ikke har haft GSC helt oppe at køre endnu, så giver denne workshop dig en konkret og letforståelig introduktion til værktøjet – og ikke mindst, hvorfor du ikke bør undvære det.
Workshoppen ledes af Mads Lemvig, Lemon Marketing.