Salg er ikke en medfødt evne, men det kræver hårdt arbejde. På dette kursus får du inspiration til at styrke både dit nysalg og dit mersalg. Altså, hvordan du får nye kunder og efterfølgende udvikler relationen. Vi kommer rundt om følgende spørgsmål:
- Hvordan skaber du nye kunder?
- Hvordan udvikler du kunderelationen, så eksisterende kunder kommer tilbage?
- Hvad kan du lære af de store firmaers ”key account management”-tilgang og systematiske arbejde med kunderelationer?
- Hvordan arbejder du med at styrke kunderelationen mellem salg?
- Hvad gør du, hvis dit firma ikke leverer kvalitet?
På kurset udarbejder du din plan for de kommende 3 måneders systematiske salgsarbejde.
Underviser, Allan J. Christensen, er indehaver af og ledelsesrådgiver i Cambiamento.
Allan har +20 års erfaring inden for nysalg og mersalg. Bl.a. har han som direktør i Rambøll og NIRAS opbygget en systematisk tilgang til at udvikle, pleje og fastholde kunderelationer – og i dag rådgiver han firmaer i at udvikle og styrke deres systematiske salgsarbejde.
Vi kommer til at veksle mellem oplæg, diskussion og korte gruppearbejder.