Energikrise, forsyningskrise, inflation og krig i Europa. Der er ikke meget at grine af, men heldigvis er der nye muligheder, som åbner sig for langt de fleste virksomheder. Det er derfor nu, du skal sætte dig ind i, hvordan forbrugerne agerer under en krise.
Hvilke varer og ydelser efterspørger forbrugerne i en situation, hvor vi enten er ramt på privatøkonomien eller frygter at blive det?
Hvordan ændrer vores værdier og indkøbsadfærd sig, og hvad betyder det for dig?
Hvad stiller det af nye krav, hvis din virksomhed skal blive ved med at være relevant for sine kunder?
Flemming Birch fokuserer på muligheder i stedet for på begrænsninger, og han har praktiske eksempler med på, hvordan virksomheder navigerer i krisen, som du kan lade dig inspirere af.
Flemming Birch har i de seneste 20 år arbejdet som konsulent og markedsanalytiker for et væld af detailkæder, producenter og brancheorganisationer. Han har holdt tæt ved 600 foredrag i ti lande og skrevet mere end 500 artikler om forbrug og detailhandel. Fire bøger er det også blevet til. Flemming bruges ofte som ekspert i medierne.