Branding handler basalt om, at dine kunder skal føle noget bestemt, når de kommer i kontakt med dine produkter, dine medarbejdere og din virksomhed.
Det handler først og sidst om, at du vil have dine kunder til at anbefale mere, købe mere og deltage mere i dine kampagner.
Men i virkeligheden handler det faktisk mere om hjerneprocesser.
I moderne branding taler vi endda om, at kunder har en købeknap i hjernen.
Det er denne ”knap”, som dette webinar handler om.
Du kender måske denne tanke: ”Det er bare ikke fair, for vi har jo det bedste produkt i hele verden, men INGEN SER OS, INGEN HØRER OS, INGEN HUSKER OS”.
Indlægsholder, Jesper Koch, hævder, at dine produkter faktisk får den opmærksomhed, de fortjener.
Han vil - på en overbevisende måde - vise dig, hvor let du egentlig er at manipulere med - og hvordan du kan bruge indsigterne og værktøjerne fra neurobranding i din markedsføring og branding.
Jesper har en baggrund som adfærdspsykolog og har arbejdet med nogle af verdens førende eksperter i neurobranding.
Han er tidligere direktør i gazellevirksomheden European Spermbank - og han er hjernen bag en lang række succesfulde brandingstrategier og kampagner i blandt andet Skandinavien, UK, Tyskland, Østrig og USA.
Vi udsender et link til deltagelse i webinaret få dage før arrangementets afholdelse.