Webinar: Neurobranding

Hvordan aktiverer vi kundens "købeknap" i hjernen?

Branding handler basalt om, at dine kunder skal føle noget bestemt, når de kommer i kontakt med dine produkter, dine medarbejdere og din virksomhed.


Det handler først og sidst om, at du vil have dine kunder til at anbefale mere, købe mere og deltage mere i dine kampagner.


Men i virkeligheden handler det faktisk mere om hjerneprocesser.

I moderne branding taler vi endda om, at kunder har en købeknap i hjernen.


Det er denne ”knap”, som dette webinar handler om.


Du kender måske denne tanke: ”Det er bare ikke fair, for vi har jo det bedste produkt i hele verden, men INGEN SER OS, INGEN HØRER OS, INGEN HUSKER OS”.


Indlægsholder, Jesper Koch, hævder, at dine produkter faktisk får den opmærksomhed, de fortjener.

Han vil - på en overbevisende måde - vise dig, hvor let du egentlig er at manipulere med - og hvordan du kan bruge indsigterne og værktøjerne fra neurobranding i din markedsføring og branding.


Jesper har en baggrund som adfærdspsykolog og har arbejdet med nogle af verdens førende eksperter i neurobranding.

Han er tidligere direktør i gazellevirksomheden European Spermbank - og han er hjernen bag en lang række succesfulde brandingstrategier og kampagner i blandt andet Skandinavien, UK, Tyskland, Østrig og USA.


Vi udsender et link til deltagelse i webinaret få dage før arrangementets afholdelse.



Dato23. marts 2021
Tidkl. 08:00 - 09:30
Tilmeldingsfrist19. marts 2021
MedlemGratis
Alle priser er ekskl. moms
Bemærk
Kun for medlemmer
Online
Websitet er bygget i Ajour CMS fra ITIDE
VISA Mastercard Maestro