Det virtuelle møde med kunderne - med fokus på styring, dialog og resultater

De fleste er vant til at møde kunderne på 1 - 1 møder i et mødelokale....

Eller vi har været vant til at mødes på telefon hvis det ikke var lønsomt eller muligt at mødes i et mødelokale.


Tiderne skifter, og der opstår nye muligheder via Virtuelle møder som f.eks på Teams, Skype, Zoom, Whereby, Google Hangout m.fl.


Det stiller også nye krav til vores måde at styre et møde med kunden på. Ikke kun i forhold til det tekniske,

men bestemt også i forhold til at lede selve mødet med styring af samtalen, involvering af alle deltager, emner i mødeplan o.l.


Derfor skal vi, som altid, træne i at udnytte vores muligheder i salget i samværet med kunden.


Temaer vi kommer rundt om er:

- Hvad er grundene til at mødes på Virtuelle møder?

- Hvad er fordelen ved Virtuelle møder?

- Hvad kan gå galt i Virtuelle møder og salgsmøder generelt?

- Hvad hører til FØR - UNDER og EFTER et Virtuelt møde?

- Hvad er egentlig FORMÅL og MÅL med et møde?

- Hvordan ser en professionel mødeplan / agenda ud til Virtuelle møder?

- Hvordan sikrer vi, at alle møder velforberedte op til mødet?

- Hvordan styrer vi et Virtuelt møde og sikrer værdi af mødet?

- Hvordan involverer vi mødedeltagerne aktivt i Virtuelle møder?

- Hvem har ansvaret for at mødet fungerer optimalt?

- Hvordan hjælper “Backtracking” os med at samle vi op på mødet og komme konkret videre?

- m.m.


Alle deltagere får materialer fra kurset tilsendt efter mødet til fri disposition.


Vi udsender et link til deltagelse i webinaret få dage før arrangementets afholdelse.



Dato4. februar 2021
Tidkl. 15:00 - 17:00
Tilmeldingsfrist2. februar 2021
MedlemGratis
Alle priser er ekskl. moms
Bemærk
Kun for medlemmer
Online
Websitet er bygget i Ajour CMS fra ITIDE
VISA Mastercard Maestro