Generalforsamling 2020 – med indlæg v/ Arne Nielsson

UdviklingOdders generalforsamling krydres i år med et top spændende indlæg om arbejdsglæde og balance ved Arne Nielsson.

Kom og få inspiration, viden og værktøjer til, hvordan arbejdsglæde kan udvikles med få og enkle modeller.

Arne Nielsson tror på, at job, familie og fritid hænger sammen, så værdien af at få skabt arbejdsglæde har både indflydelse på produktiviteten, sygefraværet og livsglæden. Har man en god dag på jobbet, er der mere overskud til familie og fritid.

Vi ved, at et højt selvværd skaber mere energi, større tolerance og mere kreativitet.

Foredraget tager udgangspunkt i de mekanismer, der styrer og påvirker den menneskelige adfærd, og Arne trækker paralleller fra idrættens verden, hvor det at præstere under pres en specifik dag er forudsætningen for at være succesfuld.

Arne Nielsson var den mindste kanoroer, der, på trods af omverdenens manglende tro på hans evne til at få succes, blev den mest succesfulde kanoroer med 10 verdensmesterskaber, 74 danske mesterskaber og 1 olympisk medalje bag sig – et eksempel og bevis på, at det er vores holdninger til os selv og dem, vi er sammen med, der afgør vores resultater.

Dato26. marts 2020
Tidkl. 18:00 - 21:00
Tilmeldingsfrist23. marts 2020
MedlemGratis